miercuri, 14 iulie 2010

Poze Grecia - Insula Skiathos - Meteore - Paralia Katerini, iulie 2007

Un somnic mic dupa amiaza e bine venit.




Sa vedem cum e limonada grecilor.






Si o prajiturica greceasca.








Pe insulita Skiathos












Uitati ce stradute frumoase si curate erau pe insulita.


Sa facem un dusulet printre maslini.


















Si uitati ce se mai distreaza sotiorul meu pe vaporas in drum spre Skiathos





















Si am ajuns si la Meteore.


Frumoase Meteorele.


Fiecare manastire e intr-un varf de stanca.













































































La plimbare prin Paralia Katerini





Sa ne bucuram si de apa marii limpede si linistita cum imi place mie.



Si vestita biserica de pe plaja din Paralia Katerini.





Aglomeratie pe plaja si umbla vanzatori ambulanti.







Pe insulita greceasca Skiathos

Eu, marea si un vaporas pe insula




La plaja Cocoon de pe insulita Skiathos







La Meteore





La plimbare prin Paralia Katerini


Eu si o meduza.












In holul de la vila unde am fost cazati.


Paralia Katerini o statiune greceasca modesta, dar curata.


Insulita Skiatos deosebita, plaja avea in vecinatate o superba padure de pini si maslini, nisipul pe plaja era foarte fin si apa foarte limpede.


Meteorele frumoase si interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu