vineri, 16 iulie 2010

Poze Parcul Herastra, Bucuresti mai 2010

Chiar la intrarea in parc...o poza

Pe o bancuta langa lac...romantic nu...?! ca-n filmul cu "Liceenii"




















Parcul Herastau din Bucuresti - frumos ce sa zic, mare si frumos...ma bucur ca avem si noi locuri frumoase in tara, asa ca va sfatuiesc pe cei care nu l-ati vazut sa o faceti cand aveti drum in capitala, e pacat sa ratati o asemenea frumusete, mai ales daca e vara si frumos afara, ve-ti avea o priveliste splendida.

De mult mi-am dorit sa-l vizitez caci mi-a placut cand am vazut cateva secvente pe cand eram adolescenta si am vazut la cinema filmul "Liceenii", tin minte ca m-au impresionat peisajul de pe malul lacului si salciile de pe maulu lacului, asa ca nu am pierdut ocazia si am vazut si eu cu ochisorii mei aceasta frumusete de la noi si chiar m-am simitit ca unul din personajel eacestui film romantic chiar daca nu mai sunt la vastra adolescentei, asa m-am simtit, pai doar inca sunt tanara pai nu?! chiar daca am schimbat ceva prefixe de la varsta adolescentei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu