vineri, 16 iulie 2010

Cum mi-a venit ideea de BLOG...

Sunt o persoana careia ii place sa impartaseasca si celor din jur impresiile de calatorie sau cele din viata de zi cu zi, pataniile mele cu alte cuvinte, trairile mele si uite-asa povestind cunoscutilor...una dintre amicile mele a venit cu ideea sa-mi fac un blog si uite-asa m-am facut blogger-ita :)

Multam mult Maria de ideea data, e trasnet si uite ca am si puso in aplicare. Sper sa iti placa blog-ul meu cand o sa-l vizitezi.

Multumesc si Alexandrei Puscasu din Galati care este o bloger-ita tare de treaba si care mi-a dat cateva sfaturi foarte utile in crearea unui blog.

Asa ca pana la urma am reusit si sper sa va placa si voua, celor care o sa dati din greseala peste blog-ul meu.
Asa ca astept parerile voastre si de ce nu si criticele...:)

In alta ordine de idei, aici povestesc despre locurile in care am ajuns si le-am vazut, deci mi-au incantat privirea ochisorilor mei verzi, despre cum am ajuns si imi permit sa ofer cateva sfaturi de calatorie bazate, evident, doar pe experientele mele.

Despre mine am mai spus cate ceva in descrierea generala asa ca poate am sa ma repet un pic, dar "repetitia e mama invatarii":) - sunt o brasoveanca nascuta la poalele Tampei, deci iubesc muntele si chiar si marea, iubesc toate locurile frumose care-mi incanta privirea ochisorilor mei verzi.
De ceva ani calatorim periodic la ceva intervale de timp, asa ca pot spune ca am devenit o pasionata a calatoriilor. Tot timpul cand aud pe cineva ca pleaca nu's pe unde sau ca a fost asa m-i se face un dor nebun de duca, de a calatorii oriunde in lumea asta mare. Chiar daca drumul calatoriilor imi dau batai de cap, mi se face rau in orice mijloc de transport, de la tren, masina, avion, dar pana la urma reusesc sa trec peste. Copilaria mi-am petrecuta prin orasul de la poalele Tampei si prin imprejurimile lui, mai exact undeva pe langa muntii Persani intr-un satuc de munte, frumos de altfel. Apoi cu anii cand am crescut am facut scoala pana nu am mai putut :) si intr-un final am ales calea ingineriei, dar nu prea mi se potriveste e cam dura si abstracta ptr o fata atat de sensibila ca mine, mai degraba ma prind lucrurile creative, in fine, deci nu prea mi se potriveste ingineria...o fac doar asa ptr ca asa mi-a fost destinul caii profesionale, dar daca ar fii ca sa mai aleg inca o data in viata...as alege alta cale cu siguranta...de exemplu as face un sport - tenis sau as alege sa calatoresc mult de tot daca mi-ar permite bugetul financiar. Aceste 2 lucruri: calatoriile si sportul sunt foarte sanatoase in viata unui om...Iubesc mult natura, florile sunt preferatele mele, nu am o preferinta anume, le indragesc pe toate ptr ca sunt gingase, parfumate. Imi plac lucrurile creative care-ti pun mintea in miscare si nu mai vorbesc de imaginatie, de simtul estetic, imi place sa-mi fac singurica diverse siraguri de margelute, concep insiruirea margelutelor dupa imaginatia mea, iubesc animalutele din plus, fiecare are un rol si un loc bine definit in decorul casei noastre.
Imi place sa joc sah chiar daca in ultima vreme l-am cam neglijat, dar acest joc al mintii ma relaxeaza, imi pune mintea in miscare si ma face sa vad altfel lucrurile din viata. Ce sa va mai spun imi place tot ce e frumos in viata, tot ce are o logica, echilibru, tot ce iti da o liniste interioara.

Singurele sporturi pe care le-am practicat din cand in cand sunt sahul, tenisul si alergarile. Dar se pare ca destinul meu nu este sa ajung mare sportiva, fac miscare doar de placere. E drept caci cu sahul am avut in copilarie o perioada destul de intensa cand jucam zilnic sah si am ajuns sa particip la diverse concursuri, dar doar atat, am ramas la un stadiu fara prea mare amploare. Uneori patinez, iarna cand am ocazia, mai nou. Nevoia de miscare este insa satisfacuta din cand in cand de drumetiile pe munte.
Cititul este o pasiune mai veche careia , din pacate, in ultima vreme i-am alocat destul de putin timp din pacate.


Daca vi se face dor de munte, de poze frumoase, de jurnale de calatorie, de diverse alte articole sau poate chiar de mine, aici e locul in care gasiti informatii proaspete legate de mine si de ceea ce ma pasioneaza. E bine ca omul sa aibe pasiuni, preocupari diversificate in viata, asa viata e mai frumoasa si mai placuta, parerea mea. Atata timp cat ai mintea ocupata nu ai timp sa te plictisesti si traiesti din plin orice lucru si orice intamplare din viata de zi cu zi.
Sper ca ceea ce am scris sa va foloseasca si sa va aduca o mica bucurie in sufletele voastre.
Va invit sa "calatoriti" prin galeria foto unde se gasesc multe albume cu poze adunate din locurile pe unde am umblat. Va invit de asemenea sa cititi citeva ginduri, pareri ale mele. Sunt sigura ca le veti gasi haioase iar lista..ramane deschisa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu