miercuri, 14 iulie 2010

Poze Bergamo, Italia - aprilie 2008
















Prima mea iesire in Italia...m-am indragostit de oraselul Bergamo, frumos, incarcat de istorie, linistit si foarte romantic.Partea veche - cetatea orasului, unde am fost noi cazati e splendida....m-au fascinat stradutele inguste chiar daca erau intortocheata ca niciodata nu nimeream sa mergem pe acelasi traseu ca sa ajungem la apartamentul unde eram noi cazati., important e ca ajungeam la destinatie pana la urma.Cu toate ca am prins niste zile ploioase, dar oraselul era plin de viata, lume boema...lumea mergea la teatru, la plimbare sau sa i-a masa la restaurant sau sa se indulceasca cu o prajiturila de la cofetariile italienesti....cu toate ca eu nu ma dau in vant dupa prajiturelele lor, nu sunt pe gustul meu, prea parfumate, aromate, iar pizza lor cu frunze de rucolo nu e pe gustul meu.
Si Bergamo industrial m-a incantat intr-un mod placut.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu