joi, 3 februarie 2011

21 ianuarie 2011, la patinoarul Olimpic din Brasov






Fetele astea dragalase alcatuiesc o pereche de patinatoare tare haioasa :)

Deci cum va spuneam fetele astea sunt spectaculoase :)



Aici sunt, uraaaaa.....

Doris e dovedita ca patinoatoare, are o siguranta atat pe ea, cat si pe patine si pe gheata.

Dragii mei am ramas incantata de noul patinoar OLIMPIC din Brasov, deci chiar trebuie sa ne mandrim cu el. E super si mai ales ghiata, e foarte buna si se poate patina foarte bine. Asa ca va sfatuiesc sa va petreceti timpul liber la o sedinta de patinaj pe acest patinoar.

Asa ca dragele mele fete, cele mai mari patinatoare :), cand ne mai adunam toata gasca completa sa mergem la patinoar ca imediat trece iarna si se duce sezonul patinatului.

Un comentariu:

  1. multumesc mult pentru vorbele frumoase, dar sa stii ca mai am cate ceva de invatat, pentru ca mi-am pus in cap sa ajung si eu macar ca tipul ala, care se tot invartea in jurul nostru :)) deci, hai sa exersam :P

    RăspundețiȘtergere