luni, 14 februarie 2011

Bijuteriile de fimo modelate de manutele mele si cutiutele de cadou cu piese origamii facute tot de manutele mele, 14 februarie 2011

Acestea sunt martisoarele care le-am modelat ptr prietena mea din State, Maria, ptr rudele ei de acasa. Sper sa le placa fiecarei persoane si sa poarte cu drag acest martisor modelat de manutele mele.
Setul meu fimo de nuanta bleo, il indragesc mult de tot cum a iesit.
Acest set de cercelusi si pandativ cu galben i l-am daruiti unei prietene dragi mie si i-a placut mult de tot. A fost incantata ca modelez astfel de biju-uri.
Setul acesta cu albastru l-am modelat ptr sotia unui prieten de familie, sper sa-i placa si sa aprecieze munca manuala, stiu ca e o persoana care apreciaza tot ce e frumos.
Setul acesta galben o sa-l poarte cu mare drag Elenita, prietena mea, asa ca o sa fie galbena ca o lamaie...:)
Si setul rosu e ptr Mariuca mea draga, m-am gandit mult la modelasul cercelusilor ptr ca pe ea cerceii lungi o caracterizeaza asa ca m-am gandit la un modelas care sa o prinda si i-au placut mult de tot. adevarul e ca setul acesta m-i se pare unul dintre cele mai reusite modelate de manutele mele.
Si aici incep martisoarele modelate de manutele mele ptr persoanele dragi Mariei.






Acesti cercelusi i-am facut impreuna cu Iulia prietena mea, am mesterit amandoua in weekend-ul acesta si sunt destinati cadou unei prietene dea Iuliei, sper ca i-au placut.

2 comentarii:

  1. Unul si unul. Daca n-a venit primavara adusa de ghiocei, a venit adusa de Fimo prin floricele modelate. Sunt foarte reusite Dorina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Maria ca apreciezi creatiile mele de suflet. mai pregatesc surprize si ptr alte fetite zilele astea sper sa le termin la timp si sa se bucure de micutul meu cadou pe care o sa-l primeasca dat din tot sufletelul meu.

    RăspundețiȘtergere