luni, 14 februarie 2011

De ziua indragostitilor ne-am mai intregit familia de maimultele din plus cu un catelus dragalas


Catelusul asta pare trist putin ca si mine

Am personalizat cadoul, mai exact inimioara are simbolul ei si e cu specific de cadou de Sf Valentin. Acest catelus de fapt e o fetita si ea are inimioara ptr cel caruia i-a fost daruit catelusul, deci aceasta catelusa cu inimioara transmite un mesaj celui dat in dar din tot sufletelul meu mic dar sincer si de o bunatate mare, neintalnita in toata lumea asta.

Si cum v-am obisnuit deja stiti ca orice mutulache din familia noastra trebuie sa fie DINAMOVIST, asa ca i-am confectionat cu manutele mele amandou un fular cu, culorile dinamoviste, adica alb si rosu. Asa caci e persoanlizat si acest mutulache nu gluma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu