vineri, 4 februarie 2011

Maimutoii familiei noastre, 4 februarie 2011

Uitati si familia noastra de mutulache din plus, sa tot fie vre-o 70 la numar, deci avem cativa nu gluma.

Sa o cunoasteti si pe Delia, papusa noastra dinamovista, e de aceeasi varsta cu noi, dar va las sa ghiciti voi cati anisori are :)




Uitati si galbiorii nostrii gemeni.



Urechila cu echipament verde cu galben, parca e echipamenut unei echipe de fotbal, daca nu ma insel.

Uitati-l si pe dusmanul maimutoilor, soricelul acesta stelist

Leutul asta asa bland si suparat( de fapt cred ca e fetita)
si un bun partener de tenis...:)

Si iata-l si pe ariciul dragalas mie.

Leutul acesta dinamovist
Si daca avem un leut dinamovist de ce sa nu avem si un tigrisor dinamovist .De echipament nu trebuie sa va mai spun a cui e creatia...:)



Si familia de animalute dinamoviste continua cu un alt catelus dinamovist


Un alt leut din familia noastra de mutulache.

Maimutica mea draga....

Uitati-l si pe "marti"



Si pe "mutulache alb-negru-gri"


Si mascota noastra din tinutul Marii Britanii

Si goriluta noastra fioroasa

Si magarusul patat

Inimioarele noastre de plus

Ei si am ajuns si la "soricelul nostru dinamovist"

Maimutica mea catarata pe o luna pe care am primit-o de la niste prieteni

Si inca un magarus suparat.

Maimutica noastra cu palarioara

Si tesoasele familiei de maimutoi.

Si am ajuns si la vacuta cu echipament verde, e haioasa asa cu palarioara si pantalonasi verzi.

Ursuletii fratiori


Si neamul lui Rila - iepurila

Si catelusul porto, de el am mai vorbit cred intr-un articol pe blog, asa ca ii stiti povestea deja si v-am facut cunostinta cu el. El e singurul catelus care nu e dinamovist.

Si iar ne intoarcem la Rila - iepurila, e cadoul meu de ziua indragostitilor de la mamicuta, nici de cum de la iepurasul de Paste.

Un alt catelus,
Si aici familia de hipo....

Si familia de catelusi

Ei si am ajuns si la febletea mea dalmatianul Nice, pe Nice l-am gasit exact cui ii spune si numele la Nice, pe Coasta de Azur, asa ca l-am dragalasit din prima clipa si nu m-am mai desparetit de el....l-am gasit pe promenada Angles de la Nice, era plouat dragutul de el si parasit, asa ca eu l-am indragit de cand l-am vazut si i-am creat o atmosfera placuta in sanul familiei noastre de jucarii din plus si Nice se simte tare bine. Povestea lui o cunoasteti caci am mai scris pe blog de el.

Si am ajuns si la "elefantelul trompi" si familia lui

Si uitatii si pe leutii fiorosi.

Si am ajuns si la renisori, spiridusi, strumfuleti, pinguini, mos craciun, ursuleti si maimutele cu specific sarbatorilor de iarna, toate aceste jucarele impodobesc casuta noastra de Craciun si ii dau aerul ala specific sarbatorilor de iarna.

De ursuletul tenismen am mai vorbit.

Dar de familia de canguri pe care am primit-o de la un prieten cadou de Craciun nu cred ca v-am mai spus nimic. Stiti ce am gasit in buzunarelele cangurilor?! banuti de ciocolata.


Si uitatii si pe cei 2 renisori care sunt frati.


Deci v-am facut cunostinta si cu faimoasele jucarii din plus ale noastre care ptr multi dintre noi ne-au incantat copilaria. Toti au un rol bine definit si o valoare sentimentala mare caci toti ne sunt dragi mult de tot.

Un comentariu:

  1. Ptii Dorina ca multi mai sunt. Curand or sa va dea afara din casa. Mie imi place cel mai mult de denigratul stelist tocialar. Ala mi se pare ca are cea mai tare personalitate :o)

    RăspundețiȘtergere