duminică, 15 august 2010

Reteta de gatit, august 2010

Va place tocanita de ciupercute?!


Cred ca v-ati dat seama ca bucatareasa am fost eu.








In schimb mamamliguta a facuto mamicuta noastra, soacra mea.



Gata tocanita, la masa.





Am primit cam 300 de grame de ciuperci de la cineva care le-a cules, dar le cunoaste asa ca nu aveam ce patii de la cipercute ca erau bune. Eu le zic galbioare la ciupercutele respective, nu stiu cum se numesc ele de origine. Am curatat 2 cepe mari, 2 rosi mari si 2 ardei grasi, le-am taiat pe toate marunt si le-am calit in putin ulei. Ciupercile dupa ce le-am spalat bine si le-am dat intr-un fiert, le-am clatit intr-un rand de apa rece si le-am pus peste celelalte legume calite si am mai lasat tocanita un pic pe foc. Am uitat sa va spun ca peste legumele calite am pus si un pic de pasta de bulion ca sa iasa mai colorata tocanita ca doar de la rosii era doar rosiatica putin. Si asta e tocanita. Asa ca mamicuta a facut mamaliguta si ne-am pus tot familionul la masa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu