duminică, 15 august 2010

Concert Madonna, Parcul Izvor - Bucuresti, 26 august 2009




Am reusit sa ne ocupam niste locuri bune in multime ca sa vedem bine concertul Madonnei.

A fost imbulzeala mare, multa lume.

Am ajuns la timp sa intram la concert.










Concert Madonna a fost extraordinar, cel putin mie asa m-i s-a parut. Eu nu am mai participat pana atunci la un concert de o astfel amploare si la o asa vedeta. Sotul meu mai fusese la concertele lui Michael Jakson.
Eu am mai fost la concerte, dar mai mici si la Brasov nu in capitala. De exemplu am mai fost la concertul lui Europe cand au venit la Brasov acum cativa ani, sa tot fi fost prin anul 2005, parca prin luna iunie. Concertul lui Europe s-a desfasurat pe arena liceului Sportiv din Brasov si in deschidere au concertat cei de la Conexiuni, parca din cate imi aduc eu aminte. Mi-a placut foarte mult la ambele concerte, doar ca la Madonna concertul a avut o amploare mult mai mare, doar vorba aia numele Madonnei e super cunoscut de toata lumea, asa ca s-au adunat cu mic, cu mare sa vada concertul Madonnei.
In rest am mai fost la Cerbul de Aur, dar tot timpul am avut parte de vreme ploioasa si foarte frig si pe la mare la diverse concerte care aveau loc in acea perioada.
Anul asta se pare ca nu se mai tine Cerbul de Aur.
Biletele la concert au fost cadou de ziua mea de la al meu sotior dragalas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu