duminică, 15 august 2010

Paste 2010 cu masa inbelsugata si multe floricele in gradinuta mea

Prima lalea galbena pe anul acesta din gradinuta mea.

Nu mai vorbesc de lalelele batute care au fost o gramada, nici nu le mai stiu numarul.

Lalelele batute au fost reginele primaverii in gradinuta mea si alexandrioanele si chiar si zambilute am avut destul de multe.


Si viorele timide cate-un fir pe ici, pe colo.


Uitati ca zambilutele inca mai urmeaza sa iasa cateva.


Si bine inteles ca am avut si branduse de primavara.


Si primule.


Si a venit si ziua de Paste si am terminat si eu de impletit echipamentul de dinamovista la papusica noastra, Diana.


La o plimbare prin Brasov, dupa masa de Paste.


Nu prea a iesit lumea la aer curat, pacat.


Si am pregatit masa noastra de Paste si am facut o poza si cu mamicuta si mascota de Paste.


Leutul lui Liviu, alt dinamovist dupa cum o sa observati i-am impletit si lui un costumas alb cu rosu si sotul meu e tare mandru de mascota lui.


Cu un amic la o plimbarica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu