marți, 5 aprilie 2011

Un buchetel de toporasi din gradinuta mea de flori, 5 aprilie 2011

Acesti toporasi i-am cules cu manutele mele din gradinuta mea de flori, e impanzita de acesti toporasi care au devenit un covor mov-uriu...

Uitati ca in gradinuta mea de flori incep sa infloreasca si primulele alea ciclam...

Aceste flori le-am cules duminica, 3 aprilie 2011 in timpul plimbarii noastre pe carari de munte...

Aceste narcise mi le-a cules sotul meu dragalas ...





Intr-o plimbare pe carari de munte...

2 comentarii:

  1. de cararile acelea mi-e dor de mor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria si mie imi era dor de o plimbarica pe carari de munte, dar pacat caci acele carari pe care le stiam candva fiind ale tuturor acum la un moment dat se infunda aceste carari si ajungi in gradinile oamenilor cica, asta am patit noi,ne-am trezit ca ne latra o gramada de caini si mai incolo erau proprietarii gradinei...asta a fost surpriza noastra in plimbarea noastra pe carari de munte. Dar oamenii au fost politicosi si i-am rugat sa ne ajute sa ne scoata la liman caci vroiam sa ajungem la Belvederea spre Poiana si asa ca ne-au condus prin gradinuta lor pana am iesit in alta poteca, probabil alta gradina a altor proprietari si uite-asa am ajuns si noi unde doream. Asa caci cararile de munte pe care le stiam libere acum sunt proprietati Maria, pacat, mare pacat....

    RăspundețiȘtergere