luni, 11 aprilie 2011

Ganduri...preocupari...

Mi-a placut dintotdeauna sa fac “chestii” de mana. Am luat intotdeauna nota 10 la lucru manual! :) ...vorbesc serios, nu e doar o gluma... Dintotdeauna m-au pasionat lucrurile confectionate de mine: intr-un timp (acum 7-8 ani) am cusut 2 goblenuri, un viciu de care “am scapat repede” dupa vre-o 3-4 ani, dar inca nu am renuntat caci pe cel de-al 2-lea tre sa-l termin in utrmatorii anisori...:), apoi m-am apucat de impletit, mi-am facut vre-o 2 vestute plus multe hainute la maimutoii nostrii din plus, pe la 18 ani imi croiam singurica hainutele si le-am cusut la masina, asa mi-am facut multe costumase de vara.... Doamne ce vremuri! Acum vre-o 4 ani m-am apucat de margeluit, mi-am confectionat multe siraguri de margelute pe care le am postate de ceva vreme pe blog-ul meu...asa caci imi stiti deja colectia de margele..., apoi anul trecut m-am apucat de origamii si mi-am facut ptr sarbatorile de iarna multe figurine de pus in bradut pe care le-am postat si pe acelea pe blog (si multi dintre cunoscuti a-ti primit cadou de la mine ba un sirag de margelute, ba niste cercelusi din fimo, ba un aranjament origamii) si uite-asa anul acest m-am apucat si de confectionat bijuterii din fimo si in ultima vreme de confectionat alte lucruri manuale...si anume am descoperit arta quilling-ului...dar despre aceste preocupari o sa va povestesc curand....intr-un nou articol.... Uau, ar fi multe de spus legat de provocarile mele de-a lungul timpului anilor...dar o sa ma focalizez mai mult pe noua mea provocare...indeletnicire si urmatoarele zile am sa va dezvalui la ce am mai mesterit eu in ultima vreme...in afara de bijuteriile fimo....Si ca am pomenit de bijuterii...lumea plina de culoare si stralucire a bijuteriilor este o lume speciala, o lume plina de frumusete, de mister, si - mai ales - plina de semnificatii. In interiorul acestei lumi un loc aparte il ocupa bijuteriile artizanale, manuale, lucrate de cele 2 manute ale omului ...pentru ca acestea sunt unicat, avand fiecare o poveste speciala, pentru ca ele reprezinta in cea mai mare masura personalitatea celui care le creeaza, pentru ca au o viata proprie si pentru ca pot spune povestea lor celui care le admira. E un lucru bun cand un om se bucura ca poate sa-si puna in aplicare ideile si ganduri creand lucruri frumoase. Din copilarie am fost atrasa si am avut inclinatie spre lucru manual. Am fost foarte indemanatica, mi-a placut sa tricotez, sa cos, sa fac tot felul de lucruri manuale. Ce repede trece timpul... Oh wow! Ce repede trece viata, ce repede zboara timpul si numa' te trezesti ca esti "batrana" . Suntem deja in luna aprilie, in anul 2011. Ma gandesc la fiecare zi care a trecut si imi dau seama cate lucruri as fi putut face, insa nu le-am facut: ba ca nu am avut chef, ba ca nu am avut curaj...atatea oportunitati au trecut pe langa mine, insa eu am stat nepasatoare, asteptand urmatoarea oportunitate...insa asa procedam si la urmatoarea. Acum insa nu mai pot da timpul inapoi, insa pot sa incep sa profit de fiecare zi pe care Dumnezeu mi-o da si in care pot sa fac ceva ptr mine...si de ce nu ptr cei din jurul meu...Asa ca nu sta nepasator/e. Bucura'te de fiecare zi pe care o prinzi! Bijuteriile pe care le postez pe blogul meu sunt concepute si lucrate integral de mine. Pentru sufletul meu, ele reprezinta o forma de exprimare care mi-a devenit indispensabila. Pentru cei ce le privesc, sper sa reprezinte un mod de relaxare, de evadare din cotidian…iar ptr cei care le si poarta sper sa fie un moment de bucurie si mandrie ca poarta bijuterii facute de manutele mele...

Un comentariu: