marți, 12 aprilie 2011

Oua quilling

Dragii mei acesta este aranjamentul meu de Paste, inca e in lucru, deci mai am de adus ceva inbunatatiri la el....dupa cum o sa observati ouale le-am modelat dupa noua "arta - indeletnicire" descoperita de mine...quilling-ul - arta raularii fasiilor de hartie....iar aranjamentele folosite pe cusuletul de Paste sunt unele facute din quilling- fluturasul si floricica, altele din origamii- crinul de origamii, iar funditele sunt dintr-un fir de plus pus pe o sarmulita luate de la magazinele Creativ...

Pe la varsta de 17-20 de anu incondeiam (inchistram) oua impreuna cu tata, el m-a invatat arta incondeierii oualeor cu ceara, o intreaga maiestrie...
La un ou facut din quilling se munceste cam 8-10 ore cel putin, ptr ca iti i-a mult pana fasiezi hartia, dupa aceea fiecare fasiuta de hartie trebuie rulata si lipita la capat, iar apoi fiecare forma din fisia de hartie trebuie lipita pe forma de ou si uite-asa timpul trece si tu muncesti cu drag si spor... pana termin oul de quilling. Dupa ce ai terminat de ornat oul apoi lasi sa se usuce fiecare piese de quilling aplicata pe ou, iar apoi se da cu un lac incolor, eu am folosit lac de unghi pana am descoperit ca se gaseste lac incolor la magazinele Crativ...dar au iesit bine si asa....
Deci este minunat si curios cum niste lucruri atat de mici si aparent neimportante iti pot aduce atata bucurie si implinire… Ce pot sa spun? Doar ca le indragesc tare mult!


Sa lucrez cu lutul polimeric, cu hartia, ma relaxeaza, ma face sa uit de grijile din viata de zi cu zi ptr putin timp si sa intru intr-o lume minunata, plina de culoare si veselie! Sunt mandra atunci cand privesc ceva facut de mine si este apreciat de persoanele cu care intru in contact! Pentru ca….sunt un rezultat al muncii, talentului si rabdarii mele….zic eu....Imi place ca evoluez pe zi ce trece, imi place ca mereu invat lucruri noi! Imi place lumea asta, este o lume minunata, colorata, vesela si fara limite! O lume in care poti sa visezi, sa speri, sa creezi la nesfarsit! De ce imi place?! ptr ca nu exista raspuns rational, totul vine din trairi! Pe mine, personal, ma face sa ma relaxez inimaginabil de mult, sa-mi exersez imaginatia si sa m apot bucura ptr moment, ma face sa uit de ceea ce este in jurul meu, iar cand primesc o apreciere... Cu toti stim de termenul handmade sau mai pe romaneste lucrul manual pe care obisnuiam sa il punem in practica de la o varsta foarte frageda mai exact la gradinita cand educatoarea nu avea destule pensule pentru toata grupa si foloseam degetele pe post de pensula...De la indoit hartia, activitatea mea de baza cu care am inceput lucrul manual, am ajuns sa fac margelute, sa confectionez martisoare, bijuterii din lut polimeric, am de gand sa fac si cateva podoabe pentru brad si vreau sa cochetez si cu pictura....Nici un alt lucru pe care-l faci in viata, nu-ti da o satisfactie mai mare decat aceea a lucrului manual, a lucrului creat de tine, in momente de pasiune si de liniste sufleteasca. Handmade-ul, in acceptiunea mea, este un fel de “purificare a sufletului”. Cand creezi, uiti de rautati, de griji, de altii…, de altele…..Esti, pur si simplu, tu cu tine….si cu munca ta minunata. " SIMPLITATEA NU ESTE UN TEL IN ARTA, DAR AJUNGI FARA VOIE LA EA PE MASURA CE TE APROPII DE SENSUL REAL AL LUCRURILOR.", o spunea C-tin Brancusi

2 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult ouletele tale de Paste. Ai lucrat mult la ele, dar a meritat, pentru ca sunt deosebite. Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am lucrat mult la ele, dar a meritat caci mi-am facut un aranjament tare frumos de Paste sa stii Doris. Tu ce ai mai mesterit la margelute?! o sa intru sa vedem ce noutati mai ai si tu, poate treci o data pe la mine sa-mi vezi pe viu colectia mea de acareturi personale.Te astept.

    RăspundețiȘtergere