luni, 7 martie 2011

O reteta noua de pizza, 7 martie 2011

Dragele mele gospodine hai sa va dau si reteta ptr pizza caci eu am facut in weekend-ul acesta dinaintea zilei de 8 martie 2 tavi sanatoase si a iesit tare buna. Deci am fost mare gospodina :)
Asadar sa va dezvalui reteta de pizza ca doar v-am promis :)

Aluatul ptr blatul de pizza: 300 grame apa calduta, o bucatica mica de drojdie proaspata, sare, o lingurita de zahar, 2 linguri de ulei si restul faina cat cuprinde pana se face o coca care se tine bine. Apoi se lasa coca la dospit sa creasca. Dupa ce coca a crescut se intinde o foaie subtire de aluat care se pune in tava de cuptor dupa ce aceasta a fost unsa cu ulei pe toata suprafata.
Apoi se pune un pic de sos peste foaia de aluat si abia apoi se pun ingredientele: cascaval ras, ciuperci, salam, sunca, masline si porumb, cine mai vrea poate sa puna si cabanos, ardei gras, iute, rosii sau ceapa. Deci la ingrediente se mai poate umbla, in schimb blatul de pizza se respecta reteta ca sa iasa bun si crocant, e super buna pizza cu acest blat. Cel putin noua ne place, asa ca va sfatuiesc sa o incercati si voi si sa-mi spuneti daca nu e delicioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu