marți, 15 martie 2011

Modele noi de fimo....

Setul acesta gri cu semnul meandrului a placut multor persoane, asa ca am modelat mai multe printre care si un set ptr mine. Vorba prietenei mele din State modelul are un "aer" arheologic si se pare ca e pe gustul multora....chiar si al meu.
Acesta e un model mai abstract, ideea mi-a dat-o pritena mea din Germania care mi-a cerut sa-i fac o inima mai abstracta sau un model abstract, asa ca am facut o combinatie de figuri geometrice si eu sunt incantata de ce a iesit.
Setul meu de inimioare in degrade...deci niste inimioare abstracte. Initial cercelusii ii facusem ptr prietena mea din Germania dar ea a zis ca nu poarta cercelusi asa ca m-i i-am insusit eu si mi-am facut si un pandativ la ei.

Iar aceste 2 pandative le-am modelat ptr prietena mea din Germania, sper ca inima are un "iz" de abstract si chiar si pandativul cu figuri geometrice puse la nimereala sper sa para abstract....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu