marți, 8 martie 2011

Modelase noi la bijuterii, 8 martie 2011

Acest set pe nuanta de grii metalizat mi-a venit ideea sa mi-l fac ptr mine uitandu-ma prin dulap la hainutele mele si vazand ca am atatea echipamente pe nuanta asta care chiar imi place si ma prinde bine. Asa ca m-am gandit sa-mi fac si mie un set si bine inteles ca i-am completat si Mariei setul facandu-i si ei o pereche de cercelusi caci pandativul e gata de mult. Ce zici Maria e interesant modelasul?! Cred ca o sa incep sa ma specializez pe semne caci se pare ca la multe cunostinte le-a placut si chiar si mie, acum vreau sa incerc sa modelez si semnul pacii, am si eu o pereche de cercelusi de argint luati din Italia de la Bergamo pe verde cu semnul pacii si sunt printre preferatii mei.
Setul acesta de combinatie in 3 culori mi-a venit ideea modelasului sa mi-l fac ptr mine tinand cont ca-mi place aceasta combinatie de negru cu verde si cu alb care sunt culori mai serioase. Iar modelul a fost o inspiratie de moment. Lipsesc doar accesoriile ptr pandativ si trebuiesc si coapte.
Carmen asta e setul de inimioare abstracte, sper ca asa par, caci m-am straduit sa para cat mai abstract si nu stiu daca mi-a reusit. Mie una mi-a placut foarte mult cum am reusit sa fac degradeul ptr ca am combinat 3 culori: negru cu alb si rosu si a iesit o nuanta de negru spre violet, deci chiar pare culoarea venisoarelor sper.... M-am gandit si la o forma de inima mai ciudata dar nu mi-a reusit ori de cate ori am stricat lutul polimeric si am refacut forma nu-mi iesea cum trebuie, deci nu eram de loc multumita de forma asa ca am preferat sa dau forma clasica a inimioarei, e mai bine asa....sper sa-ti placa cu toate ca inca setul nu este finalizat, ii lipsesc accesoriile si trebuie si pus la cuptor. Sper ca sa gasesc la accesorii un snurulet asa cum iti doresti tu si sa se si potriveasca bijuteriei pana la urma.

3 comentarii:

  1. Imi plac cercelusii foarte mult, este exact ce as purta, insa daca mi se infecteaza urechea, va fi doar ocazional. Stiu ca de cate ori o sa porti setul acum o sa te gandesti la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria si eu am probleme cu urechile daca materialul nu e argint sau aur, dar materialele ptr accesorii pe care le folosesc eu sunt ceva de o mai buna calitate si cred ca metalul fiind supus la temperatura de la cuptor sufera un tratament termic bun caci eu de cand m-am apucat de bijuteriile fimo, de suflet, port cercelusi confectionati de mine zilnic si nu am nici o probleme, sper ca acelasi lucru sa se intample si la tine. Tare mi-ar placea sa-i porti mereu ptr ca nuanta iti permite sa-i asortezi la orice tinuta si culoare, cred ca sunt pe gustul oricui parerea mea. La multe fete le-a placut modelul si culoarea si mie mi-a placut in mod deosebit de aceea m-am gandit ca avand atat fustite si bluzite, cat si veluri si gecuta si sacou si chiar si cizmulite si pantofiori pe nunata de grii metalizat, am zis ca ceea ce-mi lipseste e un set de bijuterii pe aceeasi nuanta, asa ca m-am decis sa-mi confectionez si mie. Ieri plimbandu-ma cu o prietena prin magazine, dupa ce am fost la cofetarie si ne-am indulicit ziua de 8 martei cu o prajiturica, am bagat de seama ca si prin comert sunt astfel de modelase cu "semnul Mariei", doar ca modelele sunt putin mai badarane, brute sa-i spun asa si cercelusii toti sunt lungi nu micuti asa cum iti plac tie, asa caci Maria modelasul modelat de mine e unic ptr ca si tu esti unica. Plus ca modelasele comercializate sunt si cu alte figurine pe ele nu au doar semnul meandrului, deci nu sunt asa de originale, asa ca modelasul doar cu simbolul meandrului e ceva unic si original parerea mea, deci mie una imi place la nebunie modelul, mult mai mult decat toate floricelele modelate la un loc, nu zic si florile sunt frumoase, dar parca nu au acelasi aer de originalitate si unicitate.
    Asa ca Maria sper din tot sufletul sa porti acest set cu mare placere si cat mai des. Ce zici sa-ti fac si un inelus?! caci e reglabil si o sa il poti purta pe ce deget vrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria nu doar cand o sa port setul cu semnul tau favorit o sa ma gandesc la tine, ci mereu te am in suflet, si cand port adidasii adusi de tine din State ma gandesc la tine, doar am adidasi cu model unic ptr ca la noi in Romania acele modele nu au existat, asa ca Maria de multi ani ma gandesc la tine, toti cunoscutii mei stiu de prietena mea din State ....:)

    RăspundețiȘtergere