miercuri, 18 ianuarie 2012

Margelute....

Aceste margelute alb-negru-gri imi plac la nebunie...am combinat si cu 2 margelute crosetate care parerea mea le da un aspect unicat....deci deosebit...

Am incercat si un lant....cu cateva briz..brizuri..nu e chiar reusit, as fi vrut sa ii agat mai multe briz...brizuri dar nu mi-a placut cum iesea asa ca am renuntat si am ales doar cateva din ele....

Margelutele acestea verzi chiar daca nu au nimic deosebit imi plac la nebunie ptr ca verdele e culoarea mea preferata si nuanta sidefata cred ca le da un farmec aparte....

Margelutele acestea din plastic sunt preferatele mele...mi-a placut si modelul cum mi-a iesit...am avut inspiratie de moment buna....

Aceste margelute sunt din lemn colorate in negru si visiniu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu