miercuri, 18 mai 2011

Gradinuta mea cu flori in luna mai 2011

Narcisele sunt ca niste regine...pline de parfum...

La fel si lalelele batute, au un parfum imbietor...



Nu mai vorbesc de putinele fire de lacramioare ce parfum au....











Uitati si trandafirasul pe care l-am primit de ziua mea de la o prietena ce bine s-a adaptat si s-a dezvoltat, sper sa si infloreasca anul acesta la modul cum evolueaza, deci ii place in gradinuta mea cu flori. Se pare ca ii place si locul langa lalele....



Siuitati si alt fel de lalele, cele galbene si simple sunt si ele delicate in felul lor....

Dar tot lalelele batute sunt mai frumoase si parfumate....sunt preferatele mele.....



Si micsunelele, alexandruioanele cum le spun eu au impanzit gradinuta mea cu flori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu