luni, 28 mai 2012

Casetele mele din rachita si trestie de palmier....







Am primit 2 seturi de casete...unele din rachita (cele rotunde) in care mi-am pus toate siragurile mele de margele si inca mai am loc sa mai confectionez si alte siraguri de margelute noi...si 2 casete din trestie de palmier cica...dar care nu aveau capac asa ca m-am gandit eu sa le confectionez capace si uitati ce mi-a iesit...la una din casete am facut un capac simplu dintr-un carton pe care l-am imbracat intr-un material de culoarea casetei, deci e in ton cu caseta si la cealalta casrta am facut un capac din carton pe care am incercat metoda servetelului...asa ca pe carton am aplicat un servetel cu un model de frunze...deci e tomnatic....dar a iesti tare frumos capacul casetei...asa ca am avut ceva idei trasnite in ultima vreme si am mesterit ceva, dar parca nu cu acelasi spor ca in alte vremuri, parca imi lipseste ceva...daruirea...sau inspiratia...sau cine stie ce...dar totusi nu ma dau batuta caci nu vreau sa-mi ies din mana asa caci mai exersez la micile mele mestesuguri din cand in cand....plus caci orice obiect conceput de manutele mele isi are un scop bine definit, ori il dau cadou la unii dintre cunoscuti, ori unii cunoscuti care imi vad obiectele mesterite cu atata migala si care stiu sa aprecieze ce e frumos imi fac un pret si mi-l cumpara, asa ca orice obiect mesterit de mine are un scop in momentul in care a fost creat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu