luni, 26 august 2013

Cosulete..nu cu flori ci cu globulete....








O vorba veche din popor spune ca ce face omul cu mana lui e bun facut. Asa ca eu voi vorbi despre treaba manuala, despre lucruri facute de manutele mele.... Arta nu este un mestesug, este transmiterea sentimentului pe care "artistul" (amatorul) l-a simtit in momentul respectiv.... Am inceput sa confectionez cosulete din fasii de hartie mai mult dintr-o ambitie...sau din motivul de a face ceva nou, dar vazand ca ideea incepe sa prinda contur am inceput sa dezvolt o adevarata pasiune careia am inceput sa-i dedic cat mai mult timp in ultima vreme. Si o data cosuletele impletite din fasii de hartie fiind gata m-am gandit ce sa le mai fac sa le fac si mai deosebite...asa m-am apucat sa le vopsesc cu vopesele acrilice de diverse culori si apoi sa le mai pun si catr-o fundita sa le faca si mai deosebite ..... Si odata cosuletele terminate...acum imi pun alta intrebare....cu ce sa le umplu?!...si mi-a venit ideea de a incepe sa mesteresc o gramada mare de globulete din hartie cu tehnica orgamii si uite-asa cosuletele au fost si umplute nu cu floricele ci cu globulete...sper sa va placa ideeile mele indraznete.....:) Totul se face din pasiune, se lucreaza cu grija astfel ca fiecare produs handmade sa fie unul deosebit. Sper ca fiecare din aceste "creatii" sa aduca putina culoare si veselie in viata oricui intra in posesia lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu