vineri, 19 august 2011

Siraguri de margele pe snurulet si pe sarma argintata....

Un model nou de pandativ facut din sarma argintata...deci o noua provocare ptr mine...margelute insirate pe sarma argintata...din pacate sarma argintata este pretentioasa la modelare, asa ca nu stiu daca am sa mai incerc sa fac ceva bijuterii cu sarma argintata...
Folosind fel de fel de materiale am vrut sa incerc ceva nou, o tehnica pe care nu am mai folosit-o pana acum, de care m-am tot ferit de teama ca nu-mi va iesi, astfel am realizat un pandativ pe sarma argintata....



In schimb de setul meu de margelute din lemn sunt super incantata sa stiti...il indragesc tare mult...cine stie poate ca e ultima mea achizitie...si poate ca le-am facut cu manutele mele...sau cine stie de ce?!...

Un comentariu:

  1. Intradevar, e tare greu sa lucrezi cu sarma argintata. Iti trebuie multa rabdare si desigur, exercitiu. Cate sarme am distrus, pana mi-a iesit ce mi-am propus!?...Dar pentru inceput e bine, iar modelul de pandantiv e interesant. In schimb setul din lemn e super! Ai avut dreptate, margelele sunt deosebite...

    RăspundețiȘtergere