marți, 15 martie 2011

O zi a femeii cu multe flori si chiar si cadouri

Acest set de bijuterii l-am primit de la o prietena, este facut de manutele ei delicate si tare mandra sunt de aceste bijuterii care mi-au fost daruite de 8 martie. Setul e facut din ceramica si pictat tot de manutele prietenei mele, e o adevarata artista prietena mea. Pai da nu, doar si eu sunt o adevarata artista...:), pai altfel nici nu se putea decat sa ma invart intr-un cerc de artisti....:)...oameni tot unul si unul care iubeste tot ce e frumos, arta....

De 8 martie am primit multe floricele pe care le-am pus la loc de cinste intr-o vaza cu apa si bine inteles ca am primit si dulciuri, 2 ciocolatele, una dintre ele este preferata mea,toblerone, buna ciocolatica asta delicioasa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu